[VIDEO] Saya Doakan Isteri Diberi Minda Yang Cerdik, Tapi Bila Saya Balik… – Achey

Loading...

Siapa tak kenal Achey, antara pelawak yang sering menjadi perhatian. Selepas kejayaanya bersama di dalam kumpulan Bocey, kejayaan demi kejayaan diraih olehnya. Bukan sahaja pelawak, malah dia turut menjadi peserta super spontan yang mengabungkan pelawak pelawak terkenal. Kalau tengok gelagat dia memang tak kering gusi.

Baru baru ini video Achey jadi bualan netizen. Video apa tu? Korang tengok la sendiri. Adui ada je lah idea. Macam macam..

Kenapa jadi macam tu??? 😭😭😭😭😭😭😭 @anne_achey……..Takpelah malam saya cuba buat yang baik dalam #superspontansuperstar final supaya boleh pulihkan masalah awak… …Tapi anda semua jgn lupa undi saya tau…

Melalui perkongsian video Achey di laman Instagramnya, ramai yang suspen mula mula. Dengan ucapan yang sebaknya..Tapi rupanya adui pecah perut admin gelak. Lawak wei!

Boleh tahan lawak laki bini ni, adui! Memang menjadi betul. Ramai terhibur..

 

Posted by Aku Stress Giler on 28hb Oktober 2017

 

Sumber : acheykintangkintungVerified

(Visited 92 times, 1 visits today)
Loading...